Branding – Školení

Připravili jsme pro vás strategický workshop, na téma strategie značky, který vás připraví na budování a řízení vaší značky. Správně nastavená strategie vám pomůže řídit vaši firmu a dá vám jasnou představu o tom, jak má vaše značka působit na trhu. Společně si tedy důkladně projde celý proces budování značky, který začíná u poslání firmy (mise a vize) a končí jejími cíli, které splní vaše ideální představy o vaší značce.
Naučíme vás, jak budovat svou značku.

Kdy je správný čas na strategii značky?

  • Když začínáte s tvorbou nové značky
  • Když potřebujete začít pečovat o svou značku
  • Když potřebujete nastartovat svou značku

Brand = Značka

Strategie značky

Důležitý dokument v každé firmě, ale ne každý ho má. Ti, kteří již svou strategií mají, budují spokojeně svou značku a jdou si za svými cíli.

 

Strategie značky je základním dokumentem pro budování značky. Zvyšuje a udržuje hodnotu značky, a také určuje komunikaci a chování značky. Taková strategie se může tvářit jako ideální stav, kdy firma funguje podle vašich vysněných představ. Samozřejmě nežijeme v ideálním světě, kde není konkurence, takže klademe důraz na situaci na trhu a přizpůsobujeme strategii na míru vaší značce. Každá značka je totiž jiná, a proto je pro nás důležitý osobní přístup, kdy se můžeme důkladně seznámit s vámi a vaší značkou.

 

Společně si tedy projdeme všechny kroky, které vedou k sestavení strategie. Od analýzy konkurence až po nastavení jednotlivých bodů ve strategii značky. Strategie značky je důležitá pro další kroky jako jsou logo, vizuální identita, webové stránky, marketing a branding. Ideální značka by měla mít všechny tyto prvky.

 

Práce se strategií určitě není jednorázová záležitost a ke své strategii se budete vracet.

 

Při tvorbě strategie značky se stáváme vašimi rádci a pomáháme vám vidět věci z jiného úhlu. Předáme vám naše zkušenosti a znalosti z oblasti budování značky, které jsme získali během mnoha let praxe a učení.
Strategie značky je základem pro každou značku.

Strategie vám pomůže ušetřit čas a vyhnout se chybám, které stojí peníze.

Výsledek workshopu

  • Analýza značky
  • Strategie značky
  • Příprava pro vedení značky
  • Nové nápady

Pro koho je workshop vhodný?

  • majitele firem (značek)
  • manažery
  • marketingové specialisty
  • brand designery
  • každého, kdo pracuje se značkami

Informace o workshopu

Cena workshopu: Individuální nabídka

Doba workshopu: Celodenní (8 hodin)

Na konci školení získáte tištěné a elektronické podklady.

Místo: u vás nebo Ostravě

Počet účastníků: dle dohody

Školením provází

Jakub Kantor

brand designer

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.